Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009

Τσίλντρες: Iσως επιστρέψω σε 4 εβδομαδες

"Έβαλαν εσωτερικά ράμματα και τώρα απλά πρέπει να περιμένω να γίνω καλά" δήλωσε ο Τσίλντρες στο slamonilne.com και συμπλήρωσε: "Άρχισε να με ενοχλεί πριν από ένα μήνα περίπου. Μετά το ματς με τη Μακάμπι στις 8 Ιανουαρίου με δυσκολία μπορούσα να περπατήσω. Με πέθαινε στον πόνο. Όλοι οι γιατροί έκαναν λόγο για κήλη, αλλά στη Φιλαδέλφεια ο ειδικός γιατρός που με τσέκαρε, είπε πως πρόκειται για ένα απλό σκίσιμο.

Ο γιατρός είπε πως μπορούμε να επισπεύσουμε την αποθεραπεία μου, ώστε να επιστρέψω σε 3-4 εβδομάδες. Από αύριο θέλει να περπατάω ένα μίλι, ώστε να αισθανθώ καλύτερα και πιο δυνατός".

"Ο Ολυμπιακός έχει εξαιρετική συμπεριφορά και στάση απέναντι στο πρόβλημά μου. Εγώ περίμενα να μου πουν, άντε γρήγορα έλα πίσω", αλλά ο Γιώργος Αγγελόπουλος του είπε ελάχιστες στιγμές πριν μπει στο χειρούργειο από το τηλέφωνο "θέλουμε να είμαστε σίγουροι ότι θα γίνεις καλά και να κάνεις οτιδήποτε είναι καλύτερο για σένα. Δεν πειράζει πόσο καιρό θα σου πάρει η αποθεραπεία. Σε έχουμε για άλλα δύο χρόνια και θέλουμε να είσαι χαρούμενος".

"Ήταν πολύ εντάξει μαζί μου. Μου αρέσει που γύρισα σπίτι μου, αλλά δεν ήθελα να γίνει αυτό με τέτοια αφορμή".

Δεν υπάρχουν σχόλια: