Σάββατο 23 Μαΐου 2009

Ζαϊρί: Θέλω να συμμετάσχω στο Τσάμπιονς Λιγκ

«Οπως έχω πει και παλιότερα, είναι πραγματικά ευτυχία να παίζεις σε μια μεγάλη ομάδα, όπως είναι ο Ολυμπιακός. Αλλά το ότι υπέγραψα δεν μου εξασφαλίζει ότι θα είμαι και βασικός. Ελπίζω να βρω τη θέση μου εκεί, όπως επίσης και να μπορέσω να συμμετάσχω στο Τσάμπιονς Λιγκ», είπε αρχικά ο Ζαϊρί και πρόσθεσε:
«Θα πρόκειται για μια δικαίωση μετά τα δύσκολα χρόνια που προηγήθηκαν. Αλλά, σε κάθε περίπτωση το περιβάλλον είναι ευνοϊκό για δουλειά στην Αθήνα, η οποία είναι μια πολύ όμορφη πόλη. Πήγαινα συχνά ήδη από όταν έπαιζα στον Αστέρα, τώρα θα μένω εκεί και θα είναι ακόμα καλύτερα».

Οσο αφορά την εθνική ομάδα, ανέφερε: «Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος που επιστρέφω. Μου έλειψε πολύ η εθνική ομάδα, να ακούω τον εθνικό ύμνο πριν από την έναρξη του αγώνα, να είμαι μαζί με τους υπόλοιπους συμπαίκτες μου και βεβαίως η επαφή με το κοινό του Μαρόκου που πάντα με στήριζε. Θα ιδρώσω τη φανέλα γιατί θέλω το Μαρόκο να καταφέρει αυτήν τη φορά να πάει στο Μουντιάλ και να δώσει χαρά στον κόσμο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: