Τρίτη 26 Μαΐου 2009

Συνέντευξη Ντάρμπισιρ

"Αν πρόκειται να παίξω ποδόσφαιρο στην Μπλάκμπερν θα είμαι παραπάνω από χαρούμενος να παραμείνω στην ομάδα. Αλλά αν πρόκειται να έχω περισσότερο χρόνο στον Ολυμπιακό θα πάω εκεί.
Είμαι σε αυτό το επάγγελμα για να παίζω ποδόσφαιρο και όχι να κάθομαι στον πάγκο ή να αγωνίζομαι με τις ρεζέρβες. Είμαι σε μια ηλικία που το να αποδίδω είναι πολύ σημαντικό.
Αυτό πρέπει να κάνω για να βελτιώσω την καριέρα μου" "Ας είμαστε ειλικρινείς, η Μπλάκμπερν είναι ακόμη η ομάδα μου. Δεν ξέρω που βρίσκεται το μέλλον μου και αυτό είναι μια αλήθεια. Αυτό που γνωρίζω είναι ότι ο Ολυμπιακός ενδιαφέρεται για εμένα αυτήν τη στιγμή.
Είμαι στην Μπλάκμπερν για πολλά χρόνια και αγαπώ την ομάδα. Οι οπαδοί ήταν απίστευτοι προς εμένα και ακόμη είναι.
Αλλά πρέπει να πάω εκεί που είναι καλύτερα για την καριέρα μου"
"Ήταν απίστευτη εμπειρία. Πήγα στην Ελλάδα για να αγωνιστώ. Αυτός ήταν ο κύριος λόγος. Αλλά στην πορεία μου δόθηκε η ευκαιρία να μάθω μια διαφορετική γλώσσα και να δω μια άλλη κουλτούρα.
Δεν σου δίνεται πολύ εύκολα αυτή η ευκαιρία στην ζωή. Αλλά το έκανα και είμαι ευγνώμων στον Ολυμπιακό.
Ως επιθετικός προσπαθώ να σκοράρω γκολ. Αυτό αναζητούσα πάντα. Αν το καταφέρω βοηθάω την ομάδα μου να νικήσει. Τα πράγματα ήταν τόσο απλά".

Δεν υπάρχουν σχόλια: