Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

Γκαλέτι: "Το τατουάζ για τη Θύρα 7"

Ο "Λούτσι" χτύπησε τατουάζ στο δεξί χέρι με το λατινικό 7 (VII), το οποίο παραπέμπει στον αγαπημένο του αριθμό και στη Θύρα 7. Ο ίδιος ο ερυθρόλευκος άσος θέλησε με αυτή την κίνηση να καταδείξει την αγάπη του για τον Ολυμπιακό και με δηλώσεις του που δημοσιεύονται στον "Πρωταθλητή", κατέστησε σαφές ότι "ο Ολυμπιακός είναι η ομάδα της ζωής μου".

Ο Γκαλέτι τόνισε αρχικά ότι "σκεφτόμουν χρόνια να κάνω αυτό το τατουάζ. Τώρα όμως ήταν η καλύτερη στιγμή για να γίνει. Το Νο7 συμβολίζει το νούμερο της φανέλας μου και παράλληλα τη Θύρα 7 του Ολυμπιακού. Το έκανα για την αγάπη που μου έχει δείξει ο κόσμος του Ολυμπιακού όσο καιρό βρίσκομαι στην ομάδα. Το έκανα το τατού για τη Θύρα 7 και τη φανέλα μου".

Εν συνεχεία, ο Αργεντίνος δήλωσε... Πειραιώτης: "Φέτος, είναι ο χρόνος που έχω συνειδητοποίησει ότι ο Ολυμπιακός είναι η ομάδα της ζωής μου. Της ευρωπαϊκή μου ζωής, αφού αυτή την αγάπη τη μοιράζομαι με την άλλη μου αγάπη, την Εστουντιάντες. Από την πρώτη μέρα, ο κόσμος με έχει κάνει να αισθάνομαι ότι έχω ξεχωριστή θέση στην καρδιά του, λες και είμαι παίκτης που γεννήθηκα στον Πειραιά".

Δεν υπάρχουν σχόλια: