Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2010

Τοροσίδης: Όνειρο ζωής ο Ολυμπιακός

Το θέμα ξεκίνησε μετά από δημοσίευμα του «footmercato.net» το οποίο φιλοξενούσε δηλώσεις του μάνατζερ του ποδοσφαιριστή, ο οποίος τόνιζε πως ο πελάτης του θέλει να φύγει από τον Ολυμπιακό. Ο Γιώργος Καζιάνης ωστόσο διέψευσε το εν λόγω δημοσίευμα, κάτι που αποφάσισε να κάνει και ο ίδιος ο Τοροσίδης.

Αναλυτικά η δήλωση του Τοροσίδη:

"Θέλω να ξεκαθαρίσω ,για ακόμα μια φορά , το μοναδικό πράγμα που έχω ι στο μυαλό μου είναι το πως θα κατακτήσει ο Ολυμπιακός και αυτό το πρωτάθλημα. Ο καθένας μπορεί να δημοσιεύει ό,τι θέλει, εγώ δε μπορώ να κάνω κάτι γι αυτό.

Ο Ολυμπιακός είναι για εμένα ένα όνειρο ζωής και μου καλύπτει όλες τις φιλοδοξίες . Όμως, όλα αυτά είναι ήδη γνωστά από καιρό.

Η ομάδα δίνει τον αγώνα της προκειμένου να κάνει την ανατροπή και να πάρει το πρωτάθλημα. Αυτό και μόνο έχω στο μυαλό, όπως όλη η οικογένεια του Ολυμπιακού."

Δεν υπάρχουν σχόλια: