Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

Δηλώσεις Ντάρμπισιρ στην Daily mail

Ο Άγγλος στράικερ έκανε δηλώσεις στην "Daily Mail" : 

"Σκόραρα δύο φορές τις προάλλες (με Λεβαδειακό). Όμως ο κόσμος που με σταματούσε στους δρόμους εξακολουθούσε να με ρωτάει για τον τελικό Κυπέλλου που κατακτήσαμε την περυσινή σεζόν. Μου έλεγαν "Θα είσαι για πάντα στις καρδιές μας που μας έφερες το Κύπελλο". Δεν το σκέφτομαι έτσι εγώ. Η ομάδα πήρε το Κύπελλο, όχι εγώ, ήταν όμως όμορφο που πέτυχα εκείνα τα γκολ. Ήταν μία βραδιά που δεν θα ξεχάσω ποτέ και μία βραδιά που δεν θα ξεχάσουν ποτέ και οι φίλαθλοι. 
Ήταν όμως και το ξεκίνημα των προβλημάτων μου με τραυματισμούς". 
"Ήταν ο πρώτος μακροχρόνιος τραυματισμός μου. Αναγκάστηκα να κάνω 27 ενέσεις, κάτι που ακούγεται και είναι όντως επώδυνο. Είμαι ευγνώμων που παίζω ξανά. 
Ήμουν εκτός για επτά μήνες άρα ήταν δύσκολο, όμως τώρα είμαι ενθουσιασμένος, γεμάτος ενέργεια. Θα ήθελα να πιστεύω ότι δεν έχω ξεχάσει που είναι τα δίχτυα όμως δεν θέλω να με ματιάσω". 
"Οι οπαδοί δεν ήταν χαρούμενοι με την εικόνα μας στο ξεκίνημα της σεζόν και μπορώ να τους καταλάβω όμως δεν μας γύρισαν ποτέ την πλάτη. Πίστευαν ότι ο τίτλος είχε τελειώσει σε κάποια φάση όμως μας έλεγαν "Το μόνο που θέλουμε να κάνεις είναι να νικήσετε τον Παναθηναϊκό". 
Έρχεται κάποια στιγμή στην καριέρα ενός παίκτη που ξέρεις ότι πρέπει να προχωρήσεις και αυτή η ώρα είχε έρθει για μένα. 
Δεν ήταν δυνατό να αντισταθώ σε μία τόσο καλή προοπτική, να παίξω για έναν σύλλογο όπως ο Ολυμπιακός, να κερδίζω τρόπαια, να αγωνίζομαι στο Champions League και να παίζω μπροστά σε αυτούς τους εκπληκτικούς οπαδούς. 
Είναι τόσο παθιασμένοι. Ζεις το όνειρό τους και θα δώσουν ώθηση ξανά και ξανά μέχρι τέλους αν νομίζουν ότι με αυτό τον τρόπο μπορούν να σε βοηθήσουν. Η προοπτική του να παίξω στο Champions League  ήταν πολύ σημαντική για μένα. 
Έχω παρακολουθήσει μερικούς από τους κλασικούς τελικούς και νομίζω ότι θα είμαι υπερήφανος αν λέω κάποια στιγμή στα παιδιά μου ότι έπαιξα και εγώ σε αυτή τη σπουδαία διοργάνωση".

Δεν υπάρχουν σχόλια: