Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

Μπλαν: Πιο έμπειρος ο Ολυμπιακός

Ο Γάλλος προπονητής, μίλησε στην εφημερίδα «SportDay»
Ερωτηθείς πόσο καλά γνωρίζει τον Ολυμπιακό, απάντησε: «Στην εποχή μας η κατασκοπεία των αντιπάλων έχει γίνει εύκολη δουλειά. Υπάρχει η τεχνολογία, οι συνεργάτες του κάθε προπονητή? Αν έχεις όρεξη, μπορείς να διαβάσεις ένα ανοιχτό βιβλίο με τις πληροφορίες που θα παρασχεθούν. Το θέμα βέβαια είναι τι θα καταλάβεις?».

Και πρόσθεσε: «Οι βοηθοί μου έχουν ήδη ασχοληθεί, βίντεο ωστόσο θα δείξω στους παίκτες μου μετά και το παιχνίδι κόντρα στη Λοριάν για το Λιγκ Καπ. Επί προσωπικού, τον Ολυμπιακό τον θυμάμαι και από όταν είχε βρεθεί αντίπαλός του για την ίδια διοργάνωση φορώντας τη φανέλα της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ».

Για τη δυναμική του Ολυμπιακού σχολίασε: «Ύστερα από τόσα χρόνια και τόσες συνεχείς παρουσίες στο Champions League είναι πιο έμπειρος και κατά συνέπεια πιο δύσκολος αντίπαλος για τον οποιονδήποτε». Όσον αφορά τους παίκτες που υπολογίζει περισσότερο, είπε: «Ποδοσφαιριστές σαν τον Μέλμπεργκ και τον Νικοπολίδη παίζουν πολλά χρόνια σε κορυφαίο επίπεδο και τα δικά μου παιδιά έχουν σίγουρα δύσκολη αποστολή απέναντί τους».

Από την πλευρά του, ο 22χρονος αμυντικός της Μπορντό, Λαμίν Σανέ δήλωσε: «Ο Ολυμπιακός «έχει την ποιότητα για να έχει φτάσει μέχρι αυτή τη φάση του Champions League. Ξέρω και ότι έχει έναν πλούσιο πρόεδρο και κατά καιρούς αποκτά μεγάλα αστέρια του παγκόσμιου ποδοσφαίρου, όπως τον Ριβάλντο».

Εμφανίστηκε πάντως αισιόδοξος: «Περιμένω να νικήσουμε, άντε στη χειρότερη περίπτωση να μην ηττηθούμε. Δεν είναι μόνο η ποιότητα των ποδοσφαιριστών του Ολυμπιακού, είναι και η έδρα του. Έχω ακούσει τόσα από συμπαίκτες και γνωστούς για την ατμόσφαιρα που δημιουργείται στα ελληνικά γήπεδα, που δεν ξέρω αν πρέπει να ενθουσιαστώ ή να αγχωθώ».

Και κατέληξε: «Το σίγουρο είναι ότι περιμένω με ανυπομονησία το ταξίδι στη χώρα σας και ελπίζω ότι αν παίξω, θα έχω κρατημένες κάποιες εκπλήξεις και γι’ αυτούς τους αντιπάλους μου. Γενικά είμαι ανυπόμονος να γνωρίσω νέες καταστάσεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια: