Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

Τεόντοσιτς: «Επιστρέφω βελτιωμένος»

Με την παρουσία στον τελικό, η Σερβία κέρδισε το στοίχημα του Ευρωμπάκετ και ο Μίλος Τεόντοσιτς, με την εξαιρετική του παρουσία, μία πιο ισχυρή θέση, πλέον, στη φετινά πλάνα του Ολυμπιακού.

«Επιστρέφω στον Ολυμπιακό περισσότερο βελτιωμένος και ελπίζω να μου δοθεί περισσότερος χρόνος συμμετοχής. Είναι τιμή μου να με συγκρίνουν με τον Σάσα Τζόρτζεβιτς, αλλά αυτή η ομάδα θέλουμε να αφήσει το δικό της στίγμα. Εξάλλου, Σάσα είναι μόνο ένας», δήλωσε ο γκαρντ των ερυθρόλευκων στη συνέντευξη του στον ραδιοφωνικό σταθμό της Αθήνας NovaΣπορ FM 94,6.

Η επιτυχία της Σερβίας στο φετινό Ευρωμπάσκετ της Πολωνίας ήταν απρόσμενη, τόσο από τους ίδιους τους παίκτες όσο και από τους φιλάθλους της ομάδας. Το γεγονός αυτό κάνει ακόμα πιο σπουδαία την επιτυχία Σερβικής διεθνούς ομάδας, και το αργυρό μετάλλιο να λάμπει σαν χρυσό. Ο Τεόντοσιτς επιλέγει να το αφιερώσει σε δύο ξεχωριστούς ανθρώπους της ζωής του, τον αδερφό του Γιόβαν και την εκλεκτή της καρδιάς του και διεθνή βολλεϊμπολίστρια, Μάγια Ογκιένοβιτς: «Αφιερώνω το μετάλλιο στη Μάγια και τον αδερφό μου που βρίσκεται στην Αθήνα. Η Μάγια δεν μπόρεσε να βρεθεί στην Πολωνία λόγω των υποχρεώσεων της με την Εθνική ομάδα βόλλει της Σερβίας. Ήταν όμως οι γονείς μου και ο πρώτος μου προπονητής που μου συμπαραστάθηκαν στις δύσκολες στιγμές».

Δεν υπάρχουν σχόλια: