Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

Θεοδωρίδης: Άλλοι ανταλλάσσουν παίκτες μεταξύ τους

Αναλυτικά όσα δήλωσε στον «Αrrena» ο Σάββας Θεοδωρίδης

Για το γεγονός ότι είναι εκτός αποδυτηρίων του Ολυμπιακού: «Το να είσαι εκτός αποδυτηρίων δε λέει τίποτα. Εγώ πάντα στη ζωή μου σεβόμουνα τους προπονητές. Ο Ζίκο θέλει να είναι μόνο με τον αδερφό του μέσα (σ.σ στα αποδυτήρια) και να ασχολούνται μόνοι τους με το τμήμα, χωρίς παραινέσεις τρίτων.

Νομίζω ότι για να το κάνει, θα πει ότι το έχει εφαρμόσει και σ' άλλες ομάδες. Δεν είναι τυχαίο που το κάνει στον Ολυμπιακό. Δεν τον γνωρίζω τον άνθρωπο, ούτε με γνωρίζει και πρέπει πάντα να σεβόμαστε τον προπονητή. Αλίμονο αν αρχίσουμε να λέμε ή να κάνουμε συζητήσεις. Ό,τι λέει ο προπονητής, για μένα προσωπικά, είναι αποδεκτό και το εφάρμοσα όσα χρόνια ήμουνα στον Ολυμπιακό, που ήμουνα πάρα πολλά. Θεωρώ τον προπονητή δικτάτορα μέσα στα αποδυτήρια, με την καλή έννοια πάντοτε».

Για τη νίκη του Ολυμπιακού στην Τούμπα και την αφιέρωση των παικτών: «Τα παιδιά είναι μπολιασμένα με τον πρωταθλητισμό. Είναι πάρα πολύ μεγάλοι παίκτες όλοι τους. Ο Ολυμπιακός είναι πάρα πολύ μεγάλη ομάδα. Ο Τοροσίδης δεν το έκανε μόνος του. Έγινε πανζουρλισμός μέσα στα αποδυτήρια, δύο λεπτά αφού τελείωσε το παιχνίδι. Με πήρανε τηλέφωνο, φωνάζανε όλοι από μέσα, φωνάζανε το όνομα μου, έγινε χαμός. Εν πάσει περιπτώσει , εμένα δε μ' ενδιέφερε αυτό, μ' ενδιέφερε να κερδίσει ο Ολυμπιακός. Μόλις άκουσα το τελευταίο σφύριγμα του διαιτητή, ήμουνα πανευτυχής. Αυτό ήθελα εγώ. Τους είδα πάρα πολύ καλούς και μόνο ο Ολυμπιακός σαν ομάδα μπορούσε να ανατρέψει το κλίμα που είχε δημιουργηθεί».

Για τις φήμες περί φιλικών σχέσεων με τον κ. Γκαγκάτση και δημοσιεύματα: «Εγώ άλλα έχω διαβάσει στις εφημερίδες της Θεσσαλονίκης. Μια και μου το θέτεις το θέμα έτσι, εγώ άλλα έχω διαβάσει. Έχω διαβάσει τα τελείως αντίθετα. Οι εφημερίδες τις Θεσσαλονίκης μιλούσαν για παραρτήματα. Ανταλλάξαμε εμείς παίκτες μεταξύ μας; Εγώ δεν είδα τέτοια πράγματα.

Απλώς, λέω δύο-τρία πράγματα και σταματάω, γιατί ο νοών νοείτω σε αυτή την ιστορία. Εγώ σήμερα διάβαζα επιστολές του κ. Σκόρδα, ότι είχε προβλέψει ο άνθρωπος το τι θα γινόταν την Κυριακή. Όλα τυχαία είναι αυτά; Και δε γράφει μόνο αυτά, γράφει κι άλλα πολλά που εγώ δεν θέλω να επέμβω. Εγώ τα παρακολουθώ όλα, κρατάω σημειώσεις και άμα χρειαστεί μπορεί να κάνω καμιά συνέντευξη Τύπου και να τρίβουν τα μάτια τους.

Εμείς, ο Ολυμπιακός, είμαστε ήρεμοι. Προσπαθούμε το καλύτερο για την ομάδα μας, είμαστε όλοι νηφάλιοι, θέλουμε η διαιτησία να απονέμεται 50-50 για όλες τις ομάδες, όχι μόνο για εμάς. Η πάγια τακτική δική μου, η πάγια τακτική του προέδρου και η πάγια τακτική του Ολυμπιακού. Δεν έχει ανάγκη ο Ολυμπιακός από εύνοια της διαιτησίας. Εγώ ποτέ δεν καυτηριάζω τη διαιτησία και ούτε θα το κάνω. Για το μόνο που θα επεμβαίνω είναι για τα σφυρίγματα που καθορίζουν αποτελέσματα. Στο μόνο που επεμβαίνω είναι στην αλλοίωση αποτελέσματος.

Το ότι δεν έκανε σε όλο το παιχνίδι λάθος ο διαιτητής, εγώ τ' ακούω βερεσέ. Ότι ήταν άψογος σε όλο το παιχνίδι. Στη φάση που του παρουσιάζεται η δυσκολία, που διαμορφώνεται το αποτέλεσμα, εκεί τον θέλω εγώ τον διαιτητή. Αν δώσει ένα ανάποδο πλάγιο στη σέντρα, ή ένα κόρνερ ή ένα φάουλ, δε με ενδιαφέρει καθόλου. Εμένα με ενδιαφέρει η καραμπινάτη φάση που διαμορφώνει αποτέλεσμα, για να αφήσουμε τα αστεία και να προσπαθούνε να λέει ο καθένας ότι θέλει για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Εγώ δεν αναφέρω ονόματα, ούτε ομάδες, ούτε τίποτα. Ξέρει ο καθένας».

Για το παιχνίδι με την ΑΕΚ και τις απουσίες βασικών: «Πιστεύω ότι τα παιδιά θα δώσουν τα πάντα. Για να πω την αλήθεια ποτέ δεν διανοούμαι τον Ολυμπιακό να φέρνει έστω ισοπαλία. Ασε το ρόστερ, όποιος φοράει τη φανέλα του Ολυμπιακού, όποιος και να είναι, Ολυμπιακός είμαστε. Έχουν τύχει και πολύ πιο δύσκολες περιπτώσεις και πολύ πιο δύσκολοι καιροί. Μια χαρά είμαστε. Αν μπούμε μέσα και παίξουμε σαν Ολυμπιακός, από την αρχή μέχρι τη λήξη του αγώνα, να τα δώσουν όλα, να πεθάνουν για την ομάδα μέσα στο γήπεδο με την καλή έννοια, δεν θα έχει κανένα πρόβλημα. Είναι ντέρμπι, αλλά συνήθως ο Ολυμπιακός χτυπάει τα δύσκολα παιχνίδια».

Δεν υπάρχουν σχόλια: