Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009

Ντάρμπυσιρ-Ο Θρύλος είναι η Μάντσεστερ της Ελλάδας

Ο νεαρός επιθετικός του Θρύλου μίλησε στην "Guardian" και χαρακτήρισε τον Ολυμπιακό, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ της Ελλάδας.

"Στην Μπλάκμπερν ήμουν ένας αναλώσιμος παίκτης, όμως εδώ μου έδωσαν τη φανέλα με το νούμερο '9' και μου είπαν πως είμαι επιθετικός και η δουλειά μου είναι να σκοράρω. Αυτό είναι που θέλω. Δεν βλέπω να αγωνίζομαι σε άλλη ομάδα για τουλάχιστον τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Η Μπλάκμπερν πάντως θα είναι πάντα η ομάδα μου", ήταν τα λόγια του.

"Ο Μαρκ Χιούζ ήταν σπουδαίος, ο Πολ Ινς εντάξει, αλλά με τον Σαμ Αλαρντάις δεν με σέβονταν καθόλου. Ξέρω πως ήμουν ένας νεαρός ποδοσφαιριστής, αλλά μου συμπεριφερόταν σαν κάποιον που δεν έχει προσφέρει τίποτα στην ομάδα. Δεν με υπολόγιζε. Στην ηλικία μου πρέπει να αγωνίζομαι για να γίνομαι καλύτερος και ζήτησα από τον ατζέντη μου να βρει ομάδα. Ένα μήνα μετά με ενημέρωσε πως ο Ολυμπιακός ενδιαφέρεται έντονα για μένα. Το αντιμετώπισα σαν μία ευκαιρία ζωής να μάθω ένα νέο στυλ ποδοσφαίρου. Το ελληνικό πρωτάθλημα δεν είναι τόσο γρήγορο όσο η Premier League, αλλά είναι αρκετά τεχνικό και πιστεύω πως ήδη έχω βελτιωθεί. Επίσης έχω την ευκαιρία να αγωνιστώ στο Champions League, κάτι που δυστυχώς δεν θα κατάφερνα ποτέ στην Μπλάκμπερν".
"Πρέπει να δω το δεύτερο γκολ που πέτυχα στον τελικό του Κυπέλλου σε DVD, γιατί θα το θυμάμαι μια ζωή. Πέντε λεπτά νωρίτερα ήμουν εκτός αγωνιστικού χώρου λόγω μίας αγκωνιάς αντίπαλου αμυντικού. Εξεπλάγην που ο διαιτητής μού επέτρεψε να μπω γιατί υπήρχε αίμα πάνω στη φανέλα μου. Όταν ένας συμπαίκτης μου έκανε σέντρα πήδηξα κι έστειλα με κεφαλιά την μπάλα πάνω από τον τερματοφύλακα. Δέχτηκα ακόμη ένα χτύπημα στη φάση και το μόνο που θυμάμαι είναι οι ιαχές των οπαδών από τις οποίες κατάλαβα πως η μπάλα είχε καταλήξει στα δίχτυα. Μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου οι αντιδράσεις του κόσμου ήταν φανταστικές. Εβδομάδες μετά τον αγώνα αυτό κόσμος ερχόταν και μου έλεγε "Είσαι ο καλύτερος".

Δεν υπάρχουν σχόλια: