Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2009

Zίκο: "Η καρδιά μου στην Τούμπα"

Η καρδιά και το μυαλό μου θα είναι στην Τούμπα. Ήθελα να έρθω μαζί σας αλλά η διοίκηση δεν το θεωρεί καλή ιδέα. Εγώ δεν βλέπω σαν ντέρμπι το ματς εναντίον του ΠΑΟΚ και πιστεύω ότι μπορείτε να πάρετε τους τρεις βαθμούς. Το ίδιο ισχύει σε όλα τα ματς. Θέλουμε τη νίκη. Την Τρίτη θα τα ξαναπούμε και ελπίζω να έχετε κατακτήσει τους τρεις βαθμούς", είπε αρχικά ο Ζίκο και συμπλήρωσε:

"Έτσι όπως παίξατε με την Άλκμααρ, με ψυχή και θέληση θέλω να σας βλέπω συνέχεια. Ήταν ένα δύσκολο ματς και προσπαθήσατε πολύ για τη νίκη. Δεν θα χάνετε από κανέναν. Γνωρίζω ότι ο Ολυμπιακός είναι ένας πολύ μεγάλος σύλλογος και όλοι έχουν απαιτήσεις από εμάς. Μπορεί να μην είμαι πολλά χρόνια προπονητής, μπορώ όμως να βοηθήσω για να πετύχουμε τους μεγάλους στόχους μας.

Καλά είναι τα συστήματα, αλλά οι παίκτες κάνουν τη διαφορά. Η παρουσία σας στο γήπεδο θα φέρει τις νίκες. Πρέπει να κερδίζουμε σαν ομάδα. Δεν θα κερδίζω ή θα χάνω μόνος μου, όλοι μαζί θα το κάνουμε. Κι εσείς κι εγώ".

Δεν υπάρχουν σχόλια: