Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2009

Συνέντευξη Ι. Στολτίδη

Αναλυτικά οι δηλώσεις του στον «Sentra 103,3»

Για τον Κετσπάγια: «Είναι άσχημα συναισθήματα, γιατί έκανα μεγάλη προσπάθεια και μόνος μου και στην προετοιμασία. Περίμενα περισσότερη βοήθεια από εκείνον, αλλά δεν μου είχε μιλήσει ποτέ. Δεν είχαμε καμία επαφή. Εγώ δεν μπορούσα να κάνω τίποτα περισσότερο από το να δουλεύω και αυτό έκανα. Περίμενα τις ευκαιρίες, δεν ήρθαν από τον Κετσπάγια, αλλά ήρθαν από τους Μπάντοβιτς-Νινιάδη και τώρα από τον Ζίκο».

«Να ξεκαθαρίσω πως δεν έχω πει ότι ήθελε να με τελειώσει. Μην λέμε και ανοησίες. Απλώς δεν πίστευε σε μένα ότι μπορώ να επανέλθω σε ανταγωνιστική κατάσταση. Αν έμενε στην ομάδα, δεν θα είχα φτάσει εδώ. Δεν υπάρχει λόγος να πάω να του μιλήσω, ειδικά όταν στο φιλικό με τον Εργοτέλη, όταν είχα να παίξω 11 μήνες, έβγαλα 90λεπτο και του απέδειξα πως είμαι εδώ».

«Σε κερδίζει ένας άνθρωπος με τη συμπεριφορά του και ο Ζίκο το έχει πετύχει απόλυτα. Ο Ζίκο είναι ήρεμος, χαλαρός, ενώ ο Κετσπάγια βρισκόταν σε διαρκή ένταση και ίσως δεν άρεσε αυτό. Εμένα μου αρέσει η ηρεμία που βγάζει ο Ζίκο».

«Εμένα μου ζήτησε να πλαισιώσω τον Μήτρογλου για να γεμίζει λίγο παραπάνω η περιοχή. Να τονίσω ότι ακόμα δεν ξέρει 100% την ομάδα και τις δυνατότητες των παικτών. Ακόμα τους μαθαίνει. Δεν έχει πλήρη άποψη για το τι μπορεί να κάνει στο γήπεδο ο καθένας. Δεν ξέρω πως το είχε σκεφτεί, έτσι το σκέφτηκε και έτσι κατέβασε την ομάδα».

«Αν η ομάδα δεν περάσει μαθηματικά, εγώ δεν μπορώ να ησυχάσω. Και στο πρόσφατο παρελθόν έχουμε άσχημες αναμνήσεις. Απλώς με ισοπαλία στο Βέλγιο κόντρα στη Σταντάρ Λιέγης θα αυξηθούν παραπάνω οι πιθανότητές μας».

Για το πρωτάθλημα, δήλωσε: «Στο ξεκίνημα είχαμε δύσκολο πρόγραμμα, πολλά εσωτερικά προβλήματα και περίεργες καταστάσεις. Ευτυχώς το περάσαμε σχεδόν αλώβητοι και τώρα είμαστε αρκετά καλά».
«Και ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός είναι φαβορί. Σίγουρα έχουμε αβαντάζ επειδή είμαστε οι νταμπλούχοι των προηγούμενων ετών. Αυτό σου δίνει ψυχολογικό αβαντάζ και σε κάνει μεγαλύτερο φαβορί».

Για την άρνησή του στην εθνική, είπε: «Ήταν άκυρη η κλήση μου στην εθνική. Και ο Ρεχάγκελ ήταν κύριος όταν του είπα πως δεν θέλω να πάω».

Ερωτώμενος αν μετά από χρόνια θα έχει να θυμάται τους Ρεχάγκελ και Κετσπάγια, απάντησε: «Δεν έχω πρόβλημα με κανέναν. Σέβομαι τις επιλογές τους άσχετα αν διαφωνώ ή συμφωνώ με αυτές και προχωράμε μπροστά. Δεν κρατάω κακία. Είναι επαγγελματικές διαφορές. Κάνανε τις επιλογές τους και τελείωσε. Ήταν άκαιρη η κλήση μου στην Εθνική. Και ο Ρεχάγκελ ήταν κύριος όταν του είπα πως δεν θέλω να πάω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: