Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2009

Το νέο site του Λουτσιάνο Γκαλέτι

O Λουτσιάνο Γκαλέτι παρεβρέθηκε στην έκθεση Sports Show για να παρουσιάσει την προσωπική του ιστοσελίδα www.lucianogalletti.gr
Μάλιστα, στο πλαίσιο μιας πρώτης διαφήμισης του σάιτ, ο δεξιός μέσος των Πειραιωτών μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό NovaΣΠΟΡ FM 94,6 και δεν δίστασε να δηλώσει Έλληνας έπειτα από δυο χρόνια και κάτι στην χώρα μας. Μάλιστα, δεν μετάνιωσε ουδέποτε που αποφάσισε να μετακομίσει στο ελληνικό πρωτάθλημα έπειτα από αρκετά χρόνια στην Ισπανία. "Είμαι Έλληνας πια. Δεν μου έχουν φερθεί πουθενά αλλού όπως στην Ελλάδα και η δημιουργία της ιστοσελίδας μου είναι ένας τρόπος για να έρθουμε πιο κοντά. Ήταν δύσκολο να αλλάξω χώρα μετά από χρόνια στην Ισπανία, αλλά ήταν η καλύτερη απόφαση που έχω πάρει και δεν έχω μετανιώσει καθόλου".

Δεν υπάρχουν σχόλια: