Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

Μπάντοβιτς: Ήμασταν απαράδεκτοι

"Ήταν ένα άσχημο αποτέλεσμα για εμάς, ύστερα από μία μεγάλη νίκη επί του Παναθηναϊκού. Θεωρώ ότι μείναμε μία εβδομάδα πίσω, ήμασταν πάρα πολύ κακοί και απαράδεκτοι στο σημερινό παιχνίδι. Κάναμε πολλά λάθη, δεν είχαμε καθαρό μυαλό, πάθος, θέληση, αλλά και διάθεση για να αλλάξουμε την εικόνα μας μέσα στο γήπεδο". Αυτή ήταν η αρχική τοποθέτηση του 41άχρονου προπονητή.

Στη συνέχεια ρωτήθηκε για την πρωτόγνωρη κατάσταση, που θέλει τον Ολυμπιακό να μπαίνει στη διαδικασία των πλέι οφ για την κατάληψη της δεύτερης θέσης.

"Σίγουρα, θα είναι δύσκολο. Θεωρούσα και αυτό έλεγα τις προηγούμενες ημέρες στα παιδιά πως πρέπει να αντιμετωπίσουμε με σοβαρότητα την Ξάνθη, καθώς επρόκειτο για ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι, ιδιαίτερα μετά τη νίκη επί του Παναθηναϊκού. Σίγουρα, εκτός από μένα και οι παίκτες πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους, όπως και εγώ. Σίγουρα, εγώ αναλαμβάνω την ευθύνη για το σημερινό αποτέλεσμα. Εγώ και οι συνεργάτες μου θα προετοιμάσουμε την ομάδα όσο το δυνατόν καλύτερα για τα παιχνίδια των πλέι οφ. Είμαι απογοητευμένος. Ο κόσμος έχει δίκιο να φωνάζει. Σήμερα, δεν ήμασταν καθόλου καλοί".

Δεν υπάρχουν σχόλια: