Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010

Ο Βαν ντερ Ντριφτ ο νέος πιλότος στο μονοθέσιο του Ολυμπιακού

Ο Κρις Βαν ντερ Ντριφτ θα αποτελέσει τον αντικαταστάτη του Εστέμπαν Γκεριέρι στο μονοθέσιο του Ολυμπιακού.
Ο 24χρονος πιλότος είναι γεννημένος στο Χάμιλτον της Νέας Ζηλανδίας, αλλά έχει και την ολλανδική και εθνικότητα. Ο Βαν ντερ Ντριφτ, την περσινή σεζόν αγωνίστηκε με την ομάδα Epsilon Euskadi στο Πρωτάθλημα Formula Renault 3.5 Series, ενώ το 2008 είχε αναδειχθεί Πρωταθλητής στο Formula Masters, διοργάνωση στην οποία είχε κατακτήσει τη δεύτερη θέση το 2007. 
Όταν ρωτήθηκε για τις προσδοκίες για την ερχόμενη σεζόν, ο νεαρός πιλότος δήλωσε: 
"Θα είναι μια καινούργια εμπειρία για μένα να αγωνίζομαι για μια ομάδα όπως ο Ολυμπιακός σε μια διοργάνωση τόσο διαφορετική από αυτές που έχω συμμετάσχει μέχρι τώρα. Παρ’ όλα αυτά είμαι ενθουσιασμένος και περιμένω με ανυπομονησία τον πρώτο αγώνα. Θα είναι σίγουρα διαφορετικά, γιατί δεν έχω ξανατρέξει το αυτοκίνητο αυτό στο παρελθόν, αλλά είμαι πολύ περήφανος να εκπροσωπώ τον Ολυμπιακό. Είναι ένας πολύ επιτυχημένος σύλλογος, με μεγάλη ιστορία και θα βάλω τα δυνατά μου να μεταφέρω αυτή την επιτυχία του συλλόγου και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό". 

Δεν υπάρχουν σχόλια: