Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

Διαπιστώσεις για το Ελληνικό πρωτάθλημα

Έχοντας ήδη συμπληρώσει το 1/3 του φετινού πρωταθλήματος μπορούμε να βγάλουμε κάποια ασφαλή συμπεράσματα για το πρωτάθλημα που παρακολουθούμε στην Ελλάδα. Δυστυχώς αυτό που εγώ έχω σαν αίσθηση φέτος είναι ότι το φετινό πρωτάθλημα είναι ένα ίσως από τα χειρότερα που έχω δει τα τελευταία 20 χρόνια. Είναι τόσο φρικτό το θέαμα που βλέπουμε ιδιαίτερα από τις μεγάλες ομάδες που σε παίρνει ο ύπνος παρακολουθώντας αγώνα τους. Και μιλάω για όλες τις μεγάλες ομάδες, ακόμη και για την ομάδα μου. Μιλάμε για ταλαιπωρία ολκής. Δεν αντέχονται τα παιχνίδια τους. Το Σαββατοκύριακο ειδικά παρακολουθώντας τους αγώνες του ΠΑΟ και της ΑΕΚ ειλικρινά σιχάθηκα την μπάλα. Δεν βλέπεις πλέον ούτε μια καλή ενέργεια, ούτε ένα παίκτη της προκοπής ικανό να σε κρατήσει στην οθόνη της τηλεόρασης και να μην σε πάρει ο ύπνος. Εξαιρέσεις πάντα υπάρχουν αλλά είναι πάρα πολύ λίγες.
Όσο για τις υπόλοιπες ομάδες δεν νομίζω ότι βλέπουμε κάτι το συγκλονιστικό ή κάτι που να χρήζει ιδιαίτερης αναφοράς και προσοχής. Τα ίδια όπως κάθε χρόνο. Απλά εκμεταλλεύονται τις χτυπητές αδυναμίες των μεγάλων.
Κάτι πήγε να μας δείξει ο Εργοτέλης φέτος αλλά η χθεσινή του εμφάνιση και ο τρόπος που ήρθε η ήττα του με έβαλέ σε «παράξενες σκέψεις» και όχι μόνο εμένα από ότι κατάλαβα. Και αν τυχόν έχουν βάση αυτές οι παράξενες σκέψεις θα είναι πραγματικά πολύ κρίμα.
Ελπίζω στην συνέχεια να δούμε καλύτερο ποδόσφαιρο και καλύτερο θέαμα, γιατί τα ματάκια μας δεν αντέχουν άλλο. Η ελπίδα πάντα πεθαίνει τελευταία. Ας αφήσουν λοιπόν όλοι τα μεγάλα λόγια και τις μεγαλόσχημε δηλώσεις και ας αρχίσουν να παίζουν ποδόσφαιρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: