Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2008

Δηλώσεις παικτών Ολυμπικού (Μπάσκετ)

Χαλπερίν: "Οι αυτοματισμοί και η διάρκεια δεν έρχονται εύκολα"
"Ξεκινήσαμε πολύ άσχημα και το κακό σήμερα ήταν ότι παίξαμε άσχημα όχι μόνο στο πρώτο δεκάλεπτο, αλλά σ όλο το πρώτο ημίχρονο. Στο δεύτερο παίξαμε πιο δυνατά γιατί είχαν στενέψει τα περιθώρια. Όλα άλλαξαν από την άμυνα, αλλά σ αυτό το κομμάτι ήμασταν πολύ κακοί απόψε. Όταν γυρίσαμε το παιχνίδι κάναμε λάθη αλλά βρήκαμε τον τρόπο να κερδίσουμε, κι αυτή η νίκη είναι σημαντική και βαθμολογικά και ψυχολογικά.
Είμαστε πολλοί νέοι παίκτες που δεν έχουμε παίξει μαζί και προσπαθούμε να μάθουμε ένα νέο σύστημα, αλλά παράλληλα πρέπει να κερδίζουμε. Δεν είναι εύκολο αυτό. Οι αυτοματισμοί και η διάρκεια δεν έρχονται εύκολα, αλλά είμαι σίγουρος ότι στο μέλλον θα είμαστε καλύτεροι. Δεν έχω πρόβλημα να παίζω και στις δυο θέσεις. Ότι χρειάζεται η ομάδα μου. Εξαρτάται με ποιον θα παίζω μαζί για να πω ποια θέση μου αρέσει (γέλια). Έτσι είναι το μπάσκετ. Κάποιοι παίζουν καλά, κάποιοι πολύ καλά και κάποιοι όχι. Εγώ προσπαθώ να βοηθάω την ομάδα μου. Στο επόμενο παιχνίδι ίσως να παίξω εγώ άσχημα".

Τσίλντρες: "Το μυαλό μας είχε μείνει στην Κυριακή"
"Καταφέραμε να ελέγξουμε το ρυθμό του αγώνα μόνο στο τέταρτο δεκάλεπτο, αλλά και πάλι παραλίγο να χάσουμε. Είμαι σίγουρος ότι στο μέλλον θα βελτιωθούμε, αλλά το θέμα είναι να μην έχουμε απώλειες μέχρι να γίνει αυτό. Νομίζω ότι το μυαλό μας είχε μείνει στην ήττα της Κυριακής, κι αυτό σ ένα βαθμό είναι φυσιολογικό, αλλά αν θέλουμε να πετύχουμε τους στόχους μας, τότε θα πρέπει να μάθουμε να το αποβάλλουμε".

Πρίντεζης: "Στο μέλλον θα φανεί η αξία αυτής της νίκης"
"Μετά το κακό παιχνίδι στο ΟΑΚΑ και την ήττα, αυτή η νίκη ήταν ψυχολογική. Τη χρειαζόμασταν, την πετύχαμε, άσχετα το πώς και συνεχίζουμε. Ήταν πολύ σημαντική νίκη και δύσκολη νίκη, κι αυτό μπορεί να μην το καταλαβαίνουν όλοι, αλλά στο μέλλον θα φανεί η αξία αυτής της νίκης και ο τρόπος με τον οποίο ήρθε. Όσο περνά ο καιρός θα παίζουμε καλύτερα, αλλά θα πρέπει να αποφεύγουμε ως τότε τις κακοτοπιές. Τώρα το μυαλό μας θα πρέπει να είναι στο παιχνίδι της Κυριακής με τον Κολοσσό και μετά θα ασχοληθούμε και πάλι με την Ευρωλίγκα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: