Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2008

Κ. Μπότος στο red planet.gr Eχω πουλήσει τον Τοροσίδη-Φέρνω Βιεϊρά στον θρύλο

Ο ΄γνωστός μάνατζερ Κώστας Μπότος σε συνέντευξη του στο www.redplanet.gr μταγραφικές έριξε βόμβες που αφορούν τον Ολυμπιακό. Συγκεκριμένα είπε:
"Ποια μεταγραφή του Τοροσίδη τώρα. Αυτή την έχω τελειώσει. Τώρα ετοιμάζομαι να φέρω στον Ολυμπιακό τον Βιεϊρά! Η Ίντερ τον δίνει το καλοκαίρι, αφού θα είναι 33 ετών. Κι ο Γάλλος δεν έχει πρόβλημα να έρθει στην Ελλάδα. Παίκτη της εθνικής Γαλλίας μπορώ να φέρω στον Ολυμπιακό. Την απάντησή τους περιμένω για να κάνω κι εγώ τις κινήσεις μου ενόψει του ερχόμενου Ιουνίου.

Τον Τοροσίδη τον έχω ήδη κλείσει στην Μπλάκμπερν. Αυτόν τον έχω πουλήσει. Έχω το οκέι από τον Ολυμπιακό, θα φέρω μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες πέντε εκατομμύρια ευρώ ζεστά λεφτά και θα ολοκληρωθεί η μεταγραφή. Και θα πάρει κι ο Τοροσίδης ένα καταπληκτικό συμβόλαιο και θα παίζει και στην Πρέμιερ Λιγκ. Όλοι κερδισμένοι θα είμαστε. Και εγώ και ο Ολυμπιακός και ο παίκτης.

Αυτόν που δεν βλέπω καλά είναι τον Τεν Κάτε! Όσο συνεχίζει και δεν βάζει τον Κλέιτον, δεν τον βλέπω καθόλου καλά. Θα βγω και θα τον ξεφωνήσω δημοσίως. Κι ας ρωτήσει τον... Σόλιντ τι σημαίνει Μπότος".
Για να δούμε αν θα βγει αληθινός ο κ. Μπότος στα λεγομενά του......

Δεν υπάρχουν σχόλια: