Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2008

Συνέντευξη Παπαλουκά: Θέλω το πρωτάθλημα


O αρχηγός του Ολυμπιακού Θοδωρής Παπαλουκάς μίλησε στο Nitro Radio 102.5 και τον Πέτρο Κωστόπουλο λίγα 24ωρα πριν το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ.
Για τον Παναγιώτη και τον Γιώργο Αγγελόπουλο: «Είναι πολύ σημαντικό να είσαι σε μια ομάδα που διοικείται από ανθρώπους που έχουν μεγάλη οικονομική δυνατότητα και κυρίως που έχουν όραμα για τον Ολυμπιακό. Σε κάνει να αισθάνεσαι ασφαλής και σου δίνει κίνητρο να τα δώσεις όλα».

Για τον Παναγιώτη Γιαννάκη: «Ήξερα που ερχόμουν, ποιον άνθρωπο θα συναντούσα στον πάγκο. Αυτόν που για να μην το ξεχνάμε, έχει οδηγήσει την Εθνική ομάδα σε ένα χρυσό μετάλλιο σε Ευρωμπάσκετ και σε ένα ασημένιο μετάλλιο σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Γιατί πολλές φορές στην Ελλάδα ξεχνάμε. Η παρουσία του ήταν καταλυτική για να έρθω στον Ολυμπιακό. Και ο Ζήσης ήθελε πέρυσι να έρθει στον Ολυμπιακό, αλλά εκείνη την περίοδο δεν ήταν γνωστό ποιος θα ήταν προπονητής».

Για τους στόχους του Ολυμπιακού: «Δεν γίνεται να μην πάρουμε έναν τίτλο και θέλουμε το πρωτάθλημα. Και πιστέψτε με, το θέλω περισσότερο από όλους».

Για το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό: Στο μυαλό μας δεν υπάρχει τίποτα άλλο εκτός από το παιχνίδι της Κυριακής. Ο Παναθηναϊκός έχει τον πρώτο λόγο, το λέω τίμια, εξαιτίας της έδρας, αλλά προέρχεται από την ήττα στην Κυψέλη και αυτό θα του επιφέρει περισσότερο άγχος. Εμείς αν κερδίσουμε θα είναι απίστευτα θετικό για τη συνέχεια, αν χάσουμε συνεχίζουμε κανονικά αφού το πρωτάθλημα μόλις ξεκίνησε».

Για το μυστικό μιας μεγάλης ομάδας: «Για να γίνεις από καλή ομάδα, πάρα πολύ καλή ομάδα υπάρχει μικρή απόσταση. Για να γίνεις από πάρα πολύ καλή ομάδα πρωταθλήτρια, η απόσταση είναι πολύ μεγάλη».

Για το πώς ένιωσε όταν τον έδιωξε ο Ολυμπιακός: «Με είπαν φιλοχρήματο και ότι δεν ήθελα να βοηθήσω την ομάδα. Αλλά είδα τα πράγματα διαφορετικά, πιο επαγγελματικά. Τότε ήμουν 25 ετών και ζούσα το όνειρό μου, αγωνιζόμενος στην ομάδα της καρδιάς μου. Όταν όμως πήγα στη Μόσχα, σε μια πόλη που δεν ήξερα ούτε να μιλήσω, κατάλαβα ότι σε μια σχέση φταίνε και οι δύο και προσπάθησα να καταλάβω που είχα φταίξει εγώ».

Για το χειροκρότημα του κόσμου πέρυσι στο παιχνίδι της ΤΣΣΚΑ με τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ: «Ήταν κάτι τρομερό, που μπορεί να το αντιληφθεί κανείς πόσο σημαντικό ήταν για μένα. Με χειροκροτούσαν πριν, κατά τη διάρκεια, αλλά και μετά τον αγώνα, ενώ η ομάδα τους είχε χάσει. Υποσυνείδητα εκείνο το βράδυ έπαιξε ρόλο στο να επιστρέψω».

Για τον Νίκολα Βούιτσιτς: «Ξέρει πολλά κιλά μπάσκετ».

Για το τι θα ήθελε να έχει από τα προσόντα του Δημήτρη Διαμαντίδη: Σίγουρα την ηλικία του. Έχω φτάσει 31, μην το ξεχνάμε. Πάντως, αθλητές του επιπέδου του Δημήτρη είναι ελάχιστοι σε όλη την Ευρώπη. Όμως κι αυτός έχει κουραστεί από τις συνεχόμενες υποχρεώσεις εδώ και τρία χρόνια. Κι αν πει ένας από τους παίκτες της Εθνικής, όπως εγώ για παράδειγμα, ότι θα ξεκουραστεί ένα καλοκαίρι, θα πέσουν και θα τον φάνε».

Για την πρόταση που είχε παλιότερα από τον Παναθηναϊκό: «Ναι, μου είχαν κάνει κρούση, αλλά τους εξήγησα ότι δεν ήθελα να φύγω από την ΤΣΣΚΑ Μόσχας».

Για τον Τζος Τσίλντρες: «Είναι ένα απίστευτο παιδί και έχει τρομερά προσόντα. Σε δύο μήνες θα είναι εντελώς διαφορετικός. Όλοι θέλουν το χρόνο τους, πόσω μάλλον κάποιος που ήρθε από το ΝΒΑ και δεν ξέρει τι σημαίνει ζώνη. Το μπάσκετ είναι άλλο πράγμα εκεί. Για παράδειγμα, είναι τυχαίο που ο Τόνι Πάρκερ δεν κάνει καλά παιχνίδια με την Εθνική Γαλλίας, ενώ με τους Σπερς είναι εξωπραγματικός. Κι αν ο Τζος μπλοκάρει στην επίθεση, φταίω εγώ. Δική μου ευθύνη είναι να παίζουν οι συμπαίκτες μου όσο καλύτερα γίνεται;».

Για τον Γιάννη Μπουρούση: «Έχει βελτιωθεί πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια. Ξεκίνησε να παίζει μπάσκετ σε σχετικά μεγάλη ηλικία και πάντα οι ψηλοί αργούν να εξελιχθούν. Αλλά είναι σε τρομερή κατάσταση».

Για τις απαιτήσεις που έχει από τους συμπαίκτες του: «Μερικές φορές πιάνω τον εαυτό μου να είναι πολύ απαιτητικός από τους συμπαίκτες μου και σκέφτομαι ότι οι περισσότεροι είναι 25 ετών. Εγώ στην ηλικία τους δεν ήμουν πουθενά. Εκείνοι πάντως είναι πολύ διψασμένοι για διακρίσεις».

Για τη διαιτησία: «Η μαγκιά είναι να παίζεις έτσι, ώστε να μην τη χρειάζεσαι και να μην ασχολείσαι μαζί της. Στο ποδόσφαιρο δεν λένε ότι ευνοείται ο Ολυμπιακός; Παντού ο ισχυρός ευνοείται. Μέσα στο παιχνίδι είναι αυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: