Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

Ντιόγκο: "Τρελάθηκα με το χτύπημα του Γκαρσία"

"Τρελάθηκα, δεν μπορούσα να πιστέψω τί είχε κάνει. Θόλωσα και για αυτό έτρεξα κατά πάνω του. Ευτυχώς που με κράτησαν ο Αβραάμ και ο Τζόλε γιατί αλλιώς δεν ξέρω και εγώ τι θα είχα κάνει", τόνισε ο Βραζιλιάνος φορ των "ερυθρολεύκων" και συνέχισε:
"Ευτυχώς, ηρέμησα γρήγορα, με βοήθησαν και οι συμπαίκτες μου. Στο μυαλό μου είχα μόνο τη νίκη και χαίρομαι πολύ που κατάφερα να σκοράρω και να βοηθήσω την ομάδα μου σκοράροντας.
Tρελαίνομαι για τον Ολυμπιακό, νιώθω υπέροχα και θέλω να πετύχω πολλά γκολ με την ομάδα μου".
Αναφερόμενος στη σημασία της νίκης για τους Πειραιώτες (6η εντός έδρας νίκη σε ισάριθμους αγώνες στο φετινό πρωτάθλημα) και την ατμόσφαιρα στο γήπεδο "Καραϊσκάκη", ο Ντιόγκο επεσήμανε:
"Πήραμε μεγάλη νίκη σε ένα σπουδαίο ντέρμπι και μάλιστα κόντρα σε έναν αντίπαλο που ήταν αήττητος. Σίγουρα είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος και για τους τρεις βαθμούς και για το γκολ που πέτυχα.
Η ατμόσφαιρα του Καραϊσκάκη δίνει στους παίκτες του Ολυμπιακού φτερά και για αυτό πιστεύω ότι έχω σκοράρει αρκετές φορές εντός έδρας.
Το παιχνίδι εναντίον του ΠΑΟΚ ήταν κομβικό για τη βαθμολογική μας κατάσταση και με τη νίκη που εξασφαλίσαμε είμαστε τώρα πρώτοι και με διαφορά".

Δεν υπάρχουν σχόλια: