Τετάρτη 12 Αυγούστου 2009

Ομπίνα: Αν έρθει κάποια πρόταση

Άγνοια για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού για την απόκτησή του δήλωσε ο Βίκτορ Ομπίνα, μιλώντας στη «SportDay».
Είναι αλήθεια ότι βρίσκεστε σε διαπραγματεύσεις με τον Ολυμπιακό; 

«Όχι, αυτό είναι ψέμα. Κανένας δεν με έχει ενημερώσει για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού. Καθημερινά μιλάω με ανθρώπους της Ίντερ, αλλά σας διαβεβαιώνω ότι κανένας δεν μου έχει κάνει νύξη για την ελληνική ομάδα. Έχω διαβάσει στις εφημερίδες και στο διαδίκτυο το σενάριο που μου αναφέρετε, αλλά εμένα δεν με έχει πάρει τηλέφωνο κανένας». 

Εσείς είστε θετικός στο ενδεχόμενο να έρθετε να αγωνιστείτε στο ελληνικό πρωτάθλημα; 

«Αν έρθει κάποια πρόταση, να είστε σίγουρος ότι θα την εξετάσω πολύ προσεκτικά. Δεν μου αρέσει να απαντάω σε υποθετικές ερωτήσεις». 

Στην Ελλάδα αναφέρεται ότι πέρα από το δικό σας όνομα ο Ολυμπιακός εξετάζει και την περίπτωση του συμπαίκτη σας, του Μαντσίνι. Έχετε ακούσει κάτι στα αποδυτήρια γι' αυτό; 

«Εδώ δεν γνωρίζω ότι ο Ολυμπιακός ενδιαφέρεται για μένα (γέλια). Όχι, δεν ξέρω κάτι για τον Μαντσίνι». 

Δεν υπάρχουν σχόλια: