Τετάρτη 19 Αυγούστου 2009

Τεόντοσιτς:Χαίρομαι που θα μείνω

Ο πλέι μέκερ του Ολυμπιακού σε συνέντευξη που παραχώρησε στην "Sportday" δήλωσε χαρούμενος για το γεγονός ότι θα μείνει στον Θρύλο.

Φέτος έφυγες και γύρισες από τον Ολυμπιακό ουκ ολίγες φορές. Σε ενόχλησε ότι το μέλλον σου ήταν αβέβαιο;

"Για να σου την αλήθεια, είχα το μυαλό μου στην προετοιμασία της εθνικής Σερβίας και δεν μου έμενε χρόνος για να ασχοληθώ. Ηξερα πως ό,τι είναι να γίνει θα γίνει. Δεν ανησυχούσα. Γνώριζα πως όταν έρθει η στιγμή, θα μάθω τι θα γίνει".

Τελικά θα μείνεις στον Ολυμπιακό. Θα δικαιώσεις όλους όσοι πιστεύουν σε σένα;

"Πιστεύω στον εαυτό μου, γνωρίζω τις δυνατότητές μου. Χαίρομαι που θα μείνω στον Ολυμπιακό, διότι πιστεύω πως έχω να δώσω πολλά. Δύο χρόνια στην ομάδα δεν έχουμε καταφέρει να πετύχουμε τους στόχους μας, αλλά θεωρώ ότι είναι θέμα χρόνου να πάρουμε τίτλους. Θέλω να είμαι κι εγώ μέλος της ομάδας που θα κατακτήσει την κορυφή".

Φάνηκε, πάντως, κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, ότι ο Ολυμπιακός δεν σου είχε απόλυτη εμπιστοσύνη. Γι' αυτό και έψαξε για πλέι μέικερ. Μήπως κι εσύ δεν ήσουν αυτός που έπρεπε τις δύο χρονιές;

"Ξέρω καλά ότι έχω κάνει λάθη. Και για να πω την αλήθεια, θεωρώ πως γνωρίζω ποια λάθη έχω κάνει. Σίγουρα θα μπορούσα να ήμουν καλύτερος και να βοηθήσω περισσότερο την ομάδα ώστε να πετύχει τους στόχους της. Γι' αυτό είμαι αποφασισμένος να δουλέψω όσο πιο πολύ μπορώ, να αφοσιωθώ σε αυτό που κάνω και να γίνω καλύτερος παίκτης. Θα είναι μια εντελώς διαφορετική χρονιά. Γι' αυτό λέω σε όλους: εμπιστευτείτε με και δεν θα χάσετε. Ξέρω τι πρέπει να κάνω για να βοηθήσω τον Ολυμπιακό να πετύχει τους στόχους του".

Η εθνική Σερβίας σε έχει βοηθήσει να βελτιωθείς;

"Δουλεύουμε σκληρά με τον κόουτς Ιβκοβιτς κι αυτό μας βοηθάει όλους. Και ατομικά και σε επίπεδο ομάδας. Σχεδόν ολόκληρο το καλοκαίρι δεν έχω σταματήσει να παίζω μπάσκετ. Και δεν αισθάνομαι κουρασμένος, αισθάνομαι ότι γίνομαι καλύτερος".

Την ομάδα σου πώς τη βλέπεις στο Ευρωμπάσκετ; Μπορεί να γίνει και πάλι πρωταγωνίστρια;

"Δεν είναι εύκολο, διότι η παλιά φρουρά έχει αποχωρήσει. Ομως είναι ξεκάθαρο ότι υπάρχει ταλέντο και γίνεται καλή δουλειά. Είναι θέμα τάιμινγκ και ίσως και τύχης. Η Σερβία είναι δύναμη στο ευρωπαϊκό μπάσκετ και σίγουρα θα επιστρέψει κάποια στιγμή στην κορυφή. Είναι θέμα χρόνου. Ολοι κάνουν τον κύκλο τους, είδαμε και την Ελλάδα που από τα ψηλά έφτασε στα χαμηλά και το αντίστροφο".

Δεν υπάρχουν σχόλια: