Τρίτη 25 Αυγούστου 2009

Λίνας Κλέιζα: "Σκέφτομαι μόνο τον Ολυμπιακό"

Λίγο οι υποχρεώσεις με την Εθνική Λιθουανίας και το τουρνουά Ακρόπολις, πολύ ο Ολυμπιακός… ο Λίνας Κλέιζα έχει τους λόγους του να βρίσκεται στην Ελλάδα και στο κέντρο της εγχώριας δημοσιογραφικής προσοχής.

Ο νέος σταθμός της καριέρας του, το στοίχημα που βάζει με την ερυθρόλευκη φανέλα και το ενδεχόμενο επιστροφής του στον μαγικό κόσμο του ΝΒΑ ήταν μερικά από τα ερωτήματα που κλήθηκε να σχολιάσει ο Λιθουανός, μετά το τέλος του αγώνα με το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της Ρωσίας, στο ΟΑΚΑ.

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος που ήρθα στον Ολυμπιακό. Όταν πήρα την πρότασή του στα χέρια μου, δεν ήταν δύσκολο να αποφασίσω. Ο Ολυμπιακός είναι μία από τις καλύτερες ομάδες της Ευρώπης και η απόφαση ήταν εύκολη. Γνωρίζω αρκετά πράγματα για την ομάδα. Φυσικά τον Βον Ουέιφερ, τον Τζος Τσίλντρες, έχω παίξει αντίπαλος με τον Παπαλουκά, τον Βασιλόπουλο, με τον Σοφοκλή Σχορτσανίτη όταν ήμασταν και οι δύο στις μικρότερες Εθνικές ομάδες, τότε που είχαμε βγει δεύτεροι. Πάνω απ’ όλα όμως ξέρω πως έχει πολύ υψηλούς στόχους και θα την βοηθήσω να τους πετύχει».

Όσο για την πιθανότητα επόμενου μεταγγραφικού ταξιδιού του στην άλλη μεριά του Ατλαντικού, είπε: « Για την ώρα δεν με απασχολούν τέτοια πράγματα, το μυαλό μου είναι στον Ολυμπιακό. Άλλωστε μόλις ήρθα. Εκείνο που έχω στο μυαλό μου και με απασχολεί αποκλειστικά είναι το συμβόλαιο που έχω υπογράψει για τα επόμενα δύο χρόνια με τον Ολυμπιακό. Αυτή τη στιγμή δε σκέφτομαι το ΝΒΑ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: