Δευτέρα 17 Αυγούστου 2009

ΑΦΙΞΗ ΟΥΕΪΦΕΡ



Ουέιφερ: Θέλω το πρωτάθλημα
"Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που ήρθα να παίξω στον Ολυμπιακό. Έχω μάθει ότι είναι σπουδαίος σύλλογος και θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να πετύχουμε τους στόχους μας. 
Προτεραιότητα μου είναι να κερδίσω το πρωτάθλημα. Γνωρίζω ότι στην ομάδα θα παίζουν οι Κλέιζα και Τσίλντρες δύο σπουδαίοι παίκτες του ΝΒΑ και υπόσχομαι ότι μαζί με αυτούς θα παίξουμε καλό μπάσκετ εφάμιλλο με το ΝΒΑ". 

Την ίδια ώρα ο Ουέιφερ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στα δύο φιλικά που θα δώσει ο Ολυμπιακός τον Οκτώβριο με τους Κλίβελαντ Καβαλίερς και Σαν Αντόνιο Σπερς. 

"Ανυπομονώ να παίξω αντίπαλος αυτών των ομάδων αυτήν την φορά με την φανέλα ευρωπαϊκού συλλόγου και θα προσπαθήσουμε να τους δείξουμε ότι η "ψαλίδα" έχει μικρύνει. 
Πιστεύω ότι θα προσαρμοστώ γρήγορα και εύκολα στο ευρωπαϊκό μπάσκετ γιατί έχω διάθεση να ακούω τους προπονητές μου. Εξάλλου το ευρωπαϊκό μπάσκετ δεν έχει μεγάλες διαφορές από το κολεγιακό". 

Δεν υπάρχουν σχόλια: