Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2008

Γκαλέτι: Για πάντα στον λιμάνι


Ο Αργεντινός άσος βρέθηκε στην έκθεση «Sports Show» και μίλησε στον «ΝovaΣΠΟΡFM 94,6» για τους φετινούς στόχους των «ερυθρολεύκων», αλλά και τα μελλοντικά του σχέδια. Δεν έκρυψε τη χαρά του που βρίσκεται στην οικογένεια του Ολυμπιακού και δήλωσε έτοιμος να παραμείνει πιστός στην ομάδα, έως ότου «κρεμάσει» τα παπούτσια του.

«Η οικογένειά μου είναι πολύ χαρούμενη εδώ και αυτό μου δίνει ηρεμία. Είμαι ικανοποιημένος με την επιλογή μου να έρθω στην Ελλάδα. Έχω ακόμη δύο χρόνια συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό. Πάντα λέω ότι θέλω να συνεχίσω να αγωνίζομαι εδώ και να τελειώσω την καριέρα μου σε αυτή την ομάδα», είπε χαρακτηριστικά ο Γκαλέτι.

Αναφορικά με τη φετινή σεζόν και τους στόχους της ομάδας, επισήμανε πως «έχουμε τρεις στόχους. Το πρωτάθλημα, το Κύπελλο και το UEFA. Σαν μεγάλη ομάδα που είμαστε πρέπει να πάμε και για τους τρεις στόχους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: