Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2008

Δηλώσεις Ντιόγο στην ‘O Globo’

Νέες δηλώσεις σε εφημερίδα της πατρίδας του, στην «O’ Globo», έκανε Ντιόγκο. Ο Βραζιλιάνος επιθετικός του Ολυμπιακού μίλησε για τα πολλά αθλητικά έντυπα που υπάρχουν στη χώρα μας, τα χρήματα του συμβολαίου του, καθώς και για τις παροτρύνσεις που δέχτηκε από την πρώτη στιγμή που πάτησε το πόδι του στην Ελλάδα, να δηλώσει ότι θα σκοράρει εναντίον του Παναθηναϊκού.
«Το καλό είναι ότι γνωρίζεις πολλά γύρω από τα θέματα. Έχουν τεράστιο υλικό για την ομάδα και εμένα προσωπικά, αλλά οι δημοσιογράφοι δεν μπορούν να έρθουν στις προπονήσεις. Έτσι, ο κόσμος δε γνωρίζει την καθημερινότητά μας», είπε αρχικά ο νεαρός Βραζιλιάνος, για τον αθλητικό τύπο της Ελλάδας.«Μετά την άφιξή μου στην Ελλάδα, με ρωτούσαν σε ποια ομάδα θέλω να πετύχω γκολ. Με παρότρυναν, μάλιστα, να πω τη λέξη Παναθηναϊκός. Εγώ ακούω άτομα να μιλάνε διαρκώς άσχημα για τον Παναθηναϊκό»!«Το οικονομικό μέρος μέτρησε πολύ στην απόφασή μου να έρθω στην Ελλάδα. Και στη δική μου και σε αυτή των ανθρώπων της Πορτουγκέζα. Ήταν ρεκόρ για το σύλλογο, η καλύτερη διαπραγμάτευση στην ιστορία του. Ήταν τέλεια ευκαιρία για όλους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: