Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2008

Ντιόγο: Στο μυαλό μου είναι ο Ολυμπιακός


Συνέντευξη στη ραδιοφωνική συχνότητα του «NOVAΣπορ FM 94,6» και την εκπομπή «Μπαμ και Κάτω», του Μπάμπη Χριστόγλου παραχώρησε ο Ντιόγκο. Κάποια από αυτά που είπε είναι τα ακόλουθα:
Σε ποια θέση προτιμά να αγωνίζεται: «Με βολεύει περισσότερο να παίζω ως «ελεύθερος», να είμαι στην επίθεση, δηλαδή, αλλά να μπορώ να επιστρέψω για να πάρω την μπάλα».

Για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού και τις προσωπικές φιλοδοξίες του: «Ήμουν πολύ χαρούμενος από το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού. Δεν περίμενα να είναι τόσο οργανωμένος ο Ολυμπιακός και να έχει τόσο πάθος ο κόσμος του. Δε με ενδιαφέρει ακόμη αν θα παίξω στο εξωτερικό. Στο μυαλό μου τώρα έχω τον Ολυμπιακό, δεν ασχολούμαι με κάτι άλλο. Δε με απασχολούν τα δημοσιεύματα. Εγώ ασχολούμαι μόνο με το ποδόσφαιρο που το διασκεδάζω, μεταγραφές και χρήματα τα χειρίζεται ο μάνατζέρ μου, εγώ δεν ασχολούμαι με αυτά».

Ποιος παίκτης του Ολυμπιακού κάνει τη διαφορά από το κέντρο και μπροστά: «Υπάρχουν διαφορές στο ελληνικό και το βραζιλιάνικο ποδόσφαιρο, παρόλα αυτά προσαρμόζομαι σιγά-σιγά. Ακόμη δεν έχετε δει το 100% του Ντιόγκο, είμαι χαρούμενος, όμως, από το στάδιο προσαρμογής που βρίσκομαι. Παίζει μεγάλο ρόλο και ο τρόπος που με αντιμετώπισαν οι συμπαίκτες μου. Ένιωσα από την πρώτη στιγμή και λόγω του Ντουντού και του Λεονάρντο, με βοήθησαν να προσαρμοστώ γρήγορα. Ένιωσα σα να ήμουν στην παλιά μου ομάδα. Όπως είπα και πριν, η Ελλάδα μοιάζει πολύ με τη Βραζιλία, παρόλα αυτά εγώ έμεινα σχεδόν ένα μήνα χωρίς να παίξω και αυτό φάνηκε στην αρχή. Ο Ολυμπιακός έχει πολύ ισχυρή ομάδα και δύσκολα μπορώ να πω ότι κάνει κάποιος διαφορά. Παίκτες όπως ο Μπελούτσι, ο Τζόρτζεβιτς ή ο Γκαλέτι, μπορούν να κάνουν από τη μια στιγμή στην άλλη τη διαφορά στο γήπεδο».

Αν του αρέσει ο τρόπος που αγωνίζεται ο Ολυμπιακός: «Μου αρέσει που έχει νοοτροπία νικητή, σεβόμενος πάντα τον αντίπαλο. Μου αρέσει, όμως, που μπαίνουμε στο γήπεδο για τη νίκη. Με δύο επιθετικούς τα πράγματα πιο εύκολα για εμένα, ο προπονητής όμως αποφασίζει για το σύστημα».
Αν θα παίξει ξανά στην εθνική: «Σίγουρα με ενδιαφέρει να παίξω στην Εθνική Βραζιλίας, αλλά το πρώτο που έχω στο μυαλό μου είναι ο Ολυμπιακός».

Δεν υπάρχουν σχόλια: